דרעי: ביתני משרד הכלכלה בחו"ל לא יופעלו בימי שבת ובחגים

    חיים הלר 1 Comment on דרעי: ביתני משרד הכלכלה בחו"ל לא יופעלו בימי שבת ובחגים
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הכלכלה משתתף בתערוכות רבות ברחבי העולם, אולם בהנחייתו של שר הכלכלה אריה דרעי לא יופעלו ביתני משרד הכלכלה בחו"ל בימי שבת ובחגים.

    אחת מהתערוכות בהם הוקם ביתן ישראלי יתקיים בשבוע הבא באמסטרדם שם תתקיים תערוכת ניו מדיה והוא יפעל רק יומיים מתוך חמשת ימי התערוכה מאחר שבאמצע חל ראש השנה ושבת.

    על פי הדיווח בדה מרקר הבטיח אריה דרעי כי 18 החברות שנרשמו לתערוכה יפוצו, אולם לדבריו לא ייתכן, שביתן ישראלי יהיה פתוח בשבתות וחגים.

    ממשרד הכלכלה נמסר בתגובה כי "שר הכלכלה אריה דרעי, עודכן בפרטי התערוכה בהולנד ועל כך שהיא אמורה לפעול גם בימי שבת וחג רק לפני חמישה ימים. השר דרעי, הנחה כי הפעילות בביתן הישראלי תתבצע ביום שישי וביום ראשון באופן מלא, אך לא ביום שבת ובימי החג.

    "השר ציין כי אמנם התיאום נעשה לפני כ-10 חודשים טרם כניסתו לתפקיד, אך מאחר ומדובר בימי חג ושבת המקודשים לעם ישראל ובמהלכם לא מתקיימת פעילות ייצוגית של מדינת ישראל, הביתן הייצוגי של ישראל, לא יפעל במועדים אלו. לאחר בחינת הנושא עם המציגים בתערוכה, סוכם כי מי שיפגע מהחלטה זו, יפוצה בהתאם".

    בתוך כך נפגש היום שר הכלכלה דרעי עם מקבילו הצרפתי עמנואל מקרון ובסיום פגישתם ביקש ממנו לפעול לתגבר את האבטחה על המוסדות היהודיים במהלך חודש החגים בשל היהודים הרבים שיפקדו אותם.



    1 תגובות

    מיין תגובות